domingo, 27 de diciembre de 2015

Temas blog en 2015



Esta entrada consiste nun reconto dos temas sobre os que tratei no meu blog estes primeiros meses. Se lle botastes unha ollada, o máis probable é que vos decatárades de que teño moito interese en falar de xéneros, algo moi polémico no feminismo. Aínda que iso non é do único sobre o que estiven a falar. Aquí embaixo vos deixo unha lista dos temas con cadansúas entradas para que, así, sea más doado botarlle un ollo a entradas antigas e velo todo de forma clara nun esquema.

Esta entrada consiste en un recuento de los temas sobre los que he hablado en mi blog estos primeros meses. Si le habéis echado un ojo, lo más probable es que os percatárais de que me interesa mucho hablar de géneros, algo muy polémico en el feminismo. Aunque eso no es de lo único que he hablado. Aquí debajo os he escrito una lista con los temas con sus respectivas entradas para que, así, sea más accesible ojear entradas antiguas y se vea todo de forma clara en un esquema.


A primeira entrada foi unicamente unha invitación a ler os meus textos a toda persoa que vaia mostrar respecto/ La primera entrada fue sólo una invitación a leer mis textos a todo aquel que vaya a mostrar respeto:  

Sobre body positive:

Sobre diversidade de xénero/diversidad de género (*):

Sexualidade/sexualidad:

Maltrato animal (especismo):

Recomendación de lectura(**):

Sobre deporte:

Reflexión & música:







No hay comentarios:

Publicar un comentario